نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 11:10

پیک برگشت خودروها طی ساعات آینده در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به ورود خودروها در جاده‌ها معمولا پیک برگشت را از ساعت بعدازظهر خواهیم داشت که در این زمینه محورهای هراز و کندوان درصورت ترافیک سنگین یک‌طرفه می‌شوند.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر ترددی عادی و روان در تمامی محورهای مازندران جریان دارد.

وی افزود: از لحاظ جوی در جاده‌های تنکابن و رامسر شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های استان بودیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در سطح جاده‌های شمال درحال اجرا است، تصریح کرد: باتوجه به ورود خودروها در جاده‌ها معمولا پیک برگشت را از ساعت بعدازظهر خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر از محور هراز و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌های شمال براساس شرایط ترافیکی خواهد بود که البته شرط اجرای این محدودیت ترافیک سنگین خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: البته اعمال محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه را در محور کیاسر هم در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582752

مهمترین اخبار ایران و جهان: