نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 23:19

آخرین وضعیت راه‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به غیر از محور اردبیل و آستارا که با محدودیت ترافیکی مواجه است، در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد‌.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: کماکان بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان تداوم دارد و در گردنه‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: به جز محور اردبیل به آستارا که در آن به دلیل نبود ایمنی کافی، محدودیت ترافیکی اعمال شده است، کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وثوقی تصریح کرد: بارش برف به همراه کولاک در محور اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم محدوده بودالالو شدید بوده و کار بازگشایی مسیر را برای راهداری سخت کرده است.

بازگشایی راه‌های روستایی از صبح فردا آغاز می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اذعان کرد: اولویت بازگشایی مسیرها فعلا با راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل است و بازگشایی راه‌های روستایی از صبح آغاز خواهد شد.

وی افزود: براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش برف با شدت زیاد تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت که بر همین اساس اکیپ راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۴۰۰ نفر پرسنل در کلیه محور‌های مواصلاتی مستقر شده و در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها هستند.

وثوقی تاکید کرد: هم‌وطنان فعلا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما درصورت ضروری بودن سفر ضمن رعایت موارد ایمنی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636652

مهمترین اخبار ایران و جهان: