نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 08:56

افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی اعتبار بودجه دلیجان

فرماندار دلیجان گفت: با تلاش مجموعه دستگاه‌ها و مسئولین مربوطه ۵۰ تا ۶۰ درصد اعتبار بودجه شهرستان دلیجان افزایش داشته و طرح جامع شهرستان نیز بعد از گذشت ۱۶ سال با حضور افراد نخبه و کارشناس در دست اقدام و پیگیری است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، ابوالفضل قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: بالاترین و والاترین خبرنگار تاریخ حضرت زینب (س) بوده که به بهترین وجه ممکن اخبار کربلا را به تصویر کشید.

وی افزود: از ثمره خون شهید صارمی‌ها ما به عنوان یک کشور مستقل مقابل دنیا ایستاده‌ایم و حرف‌ها برای گفتن داریم.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط بین مسئولین و مردم هستند و به عنوان امانتداران و در نهایت انصاف تلاش‌ها و زحمات مسئولین را منعکس و منتقل می‌کنند، افزود: خبرنگاران وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارند که این یکی از وظایف خبرنگاران است چرا که یک مسئول نیاز به امر معروف و نهی از منکر دارد و خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند.

فرماندار شهرستان دلیجان ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین اصلی عرصه‌ها خبرنگاران هستند.

وی به ویژگی‌های یک خبرنگار خوب و منصف اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با ذوق و استعداد و بدون هرگونه اعمال سلیقه و در نهایت انصاف و همچنین با سرعت عمل درکار واقعیت‌ها و خبرها را منتقل می‌کنند.

فرماندار دلیجان بیان کرد: در جهان پر شتاب امروز قدرت رسانه از مظاهر قدرت نرم در روابط دولت‌ها شمرده می‌شود، بی‌شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی ، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

قاسمی بیان کرد: بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدمت ۲۵۰۰ ساله کشور ایران و با این همه فراز و فرودهایی که گذرانده شده به توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین رسالت خبرنگاران جهاد تبیین است. 

فرماندار دلیجان گفت: در آستانه هفته دولت و همچنین اربعین حسینی بایستی دستاوردهای دولت را انعکاس داده و شور و اشتیاق مردم را در پیاده‌روی اربعین به معرض نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: با تلاش مجموعه دستگاه‌ها و مسئولین مربوطه ۵۰ تا ۶۰ درصد اعتباربودجه شهرستان دلیجان افزایش داشته و طرح جامع شهرستان نیز بعد از  گذشت ۱۶ سال با حضور افراد نخبه و کارشناس در دست اقدام و پیگیری است.

قاسمی بیان کرد: همچنین دیدار با ۱۰۰ مدیر کل در شهرستان و اعلام مطالبات و خواسته‌های ادارات شهرستان و همچنین دیدار با ۶ وزیر و ارائه خواسته‌ها و مشکلات شهرستان از اقدامات چند ماه اخیر بوده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433252

مهمترین اخبار ایران و جهان: