نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 09:57

ضعف‌های استقلال دردسرساز می‌شود/مدیران باشگاه خودسرانه عمل نکنند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال در هفته اول ضعف‌هایی داشت که باید برای ادامه لیگ برطرف شود گفت: مدیران باشگاه باید به جای اقدام خودسرانه طبق نظر سرمربی بازیکن جذب کنند.

مرتضی یکه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد استقلال در هفته اول لیگ برتر ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در ادامه رقابتهای لیگ هم روند پیروزی و کسب امتیاز را دنبال کند و شرایطش در لیگ امسال را از همین ابتدا مطلوب نگه دارد.

این کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته دوم استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت: استقلال باید پیروزی برابر نفت را فراموش کند چرا که بازی سختی در پیش خواهد داشت. درست است که استقلال توانست نفت را با سه گل شکست دهد اما این تیم ضعف‌هایی دارد که می‌تواند در ادامه راه برای استقلال دردسر ساز شود.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: بطور حتم جواد نکونام به این موضوع آگاه است و فیلم دیدار برابر نفت را چندین بار خواهد دید تا بیشتر به ضعف های تیمش آگاهی پیدا کند. استقلال نیاز به تقویت دارد و باید در چند پست نفراتی جذب شوند که بتوانند به تیم کمک کنند.

کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به روزهای پیش رو در لیگ برتر گفت: همه تیم‌ها اشتباه نمی‌کنند و استقلال هنوز به دیدارهای سخت نرسیده بنابراین حتما تیم نیاز به تقویت دارد تا در ادامه راه بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

یکه تاکید کرد : مدیران استقلال نباید نکونام را تنها بگذارند ، لیگ شروع شده و بازیهای سخت در راه است آنها باید نفراتی را جذب کنند که کادر فنی می‌خواهد نه اینکه خودشان بدون هماهنگی با کادر فنی و سرمربی بازیکن به کادر معرفی کنند. این دخالت در کار کادر فنی است و می‌تواند تیم را بیشتر از گذشته به حاشیه ببرد و اجازه ندهد تیم موفق شود. استقلال در حال حاضر به تمرکز برای موفقیت نیاز دارد. تیمی که برخی ها دوست دارند زمین بخورد باید با وحدت و همدلی انسجام خود را حفظ کند تا به هدفی که دنبال آن است دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: درست است که بدلیل بازسازی ورزشگاه هواداران نمی‌توانند تیم محبوبشان را از نزدیک تشویق و حمایت کنند اما باید تحت هر شرایطی از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنند تا آنها هم با شرایط روحی مطلوب مقابل حریفان حاضر شوند و با ارایه بازیهای خوب و قابل قبول نتایج خوبی هم کسب کنند تا در کورس بالای جدول باقی بمانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441096

مهمترین اخبار ایران و جهان: