نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:03

۱۰ زندانی جرائم غیر عمد خراسان جنوبی آزاد می شوند

بیرجند-مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم چهار زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده اند، گفت: تا پایان دهه اول ماه محرم ۱۰ زندانی آزاد خواهند شد.

غلامرضا حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: یکی از برنامه های ستاد دیه خراسان جنوبی که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجرا است بحث آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در دهه اول ماه محرم به نام و یاد شهدای کربلا است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا به امروز از ماه محرم چهار زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده اند، بیان کرد: تا پایان دهه اول ماه محرم ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده برخواهند گشت.

حسین پور افزود: مبلغ بدهی چهار زندانی آزاد شده ۳۶ میلیارد ریال بوده است و پیشنهاد ما به هیئت های محترم عزاداری این است که در در بخش آزادی زندانیان نیز به نام و یاد امام حسین (ع) پیشگام و پیش قدم باشند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در خراسان جنوبی تعداد ۷۱ زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که چشم انداز کمک های خداپسندانه مردم نیکوکار و خیر هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: وقتی ما یک زندانی را آزاد می کنیم تنها در حق یک نفر کار خیر انجام نداده ایم بلکه شادی و آرامش را به اعضای خانواده او برگردانده ایم به ویژه اگر آن زندانی سرپرست خانواده باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396908

مهمترین اخبار ایران و جهان: