نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 15:47

602 سفر برای انتقال بیش از 15 هزار زائر خراسان‌جنوبی به مشهد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی گفت: 602 سفر برای انتقال 15 هزار و ۴۷۲ زائر استان به مشهد با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۵ هزار و ۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از۲۰ تا ۲۴ شهریور ماه از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر از سوی ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان استان از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران حرم رضوی استفاده می کند. 

وی گفت: مسافران می‌توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir مراجعه کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: مسافران می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم انجام شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500952

مهمترین اخبار ایران و جهان: