نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 11:24

تخصیص سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی از ابتدای شهریور

اردبیل- دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: سوخت ناوگان دیزلی از ابتدای شهریورماه بر اساس پیمایش ناوگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مجتهدی‌نیا صبح شنبه در سومین جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت کالاهای هدف پنج‌گانه ستاد مرکزی در سطح عرضه به طور مرتب بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف این موضوع رسیدن کالای سالم و با اصالت به دست مصرف‌کننده است که این امر جز با پایش، صحت‌سنجی سطح عرضه و هماهنگی دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نخواهد بود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با اشاره به تخصیص سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی از شهریورماه سال‌جاری گفت: اطلاع‌رسانی جامع به تمامی مخاطبان طرح باید به نحوه شایسته توسط متولیان امر انجام شود.

مجتهدی‌نیا افزود: در راستای شیوه‌نامه یکنواخت کنترل و فروش سوخت داخل باک وسائط نقلیه متردد در نقاط مرزی و اجرای بند پنج و هفت تبصره ماده پنج شیوه‌نامه یاد شده از اول شهریورماه سال ۱۴۰۲ روش باک پر برای وسائط نقلیه اتوبوس‌ها در گمرک مرزی بیله‌سوار اعمال خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469008

مهمترین اخبار ایران و جهان: