نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 00:36

اداره کل صمت استان سمنان؛ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی این استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  بین دستگاه‌های برتر هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر و اقدام برجسته در تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) معرفی و از مدیرکل این دستگاه تقدیر شد.

هم‌زمان با هفته دولت در مراسمی با حضور استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان، از مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر استان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان و اقدام برجسته در تحقق شعار سال تجلیل شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم با اهدای تندیس جشنواره و لوح یادبود به یادگار احمدی، مدیرکل صمت استان سمنان، از فعالیت‌ها و اقدامات این دستگاه در بخش‌های مختلف تقدیر کرد.

استاندار سمنان در لوح یادبودی خطاب به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان آورده است: خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده‌اند.

در ادامه می‌خوانیم: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های ستاد جشنواره شهید رجایی استان سمنان، صاحب عنوان اقدام برجسته در تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید شده‌اید و از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام همکاران خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری با اهتمام به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، قدردانی می‌کنیم.

توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474308

مهمترین اخبار ایران و جهان: