نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 11:27

سرلشگر باقری فرا رسیدن هفته دولت را به رییس‌جمهور تبریک گفت

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به رئیس‌جمهور و اعضا هیئت دولت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، اعضا هیئت دولت، مدیران و کارکنان خدمتگزار تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

فرا رسیدن هفته دولت را به رئیس جمهور محترم، اعضا هیئت دولت، مدیران و کارکنان خدمتگزار تبریک می گویم.

هفته دولت که به نام شهیدان مردمی و والا مقام، رجایی و باهنر مزین شده، فرصت مناسبی است تا ضمن ارزیابی عملکرد، خدمات و دستاوردهای دولت محترم برای مردم تبیین و تشریح شود.

دولت سیزدهم خوشبختانه طی دو سال گذشته از عمر خود، ضمن تلاش‌های فراوان کوشیده است، با وجود تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه، عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نماید که انگیزه و اراده شخص رئیس جمهور محترم در مسیر تحول به سوی منافع ملّی، قابل ستایش است. اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب «به قله نزدیک شده‌ایم» و در این مسیر خستگی و ناامیدی جایی ندارد؛ چنانکه شوق و روحیه دولتمردان هم نوید روزهای گشایش و پرامید را می‌دهد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، به روح پرفتوح بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی امام خمینی درود می‌فرستم و ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه نیروهای مسلح با قوه مجریه، از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمتگزاری به مردم شایسته ایران عزیز، تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای را آرزومندم.

سرلشکر باقری

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472752

مهمترین اخبار ایران و جهان: