نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 14:07

پویش کشوری ستارگان زمین در استان سمنان برگزار شد

سمنان- دبیر استانی کارگروه قرآن جبهه فرهنگی انقلاب در استان سمنان گفت: پویش کشوری ستارگان زمین در استان با موضوع جلسات خانگی قرآن برگزار شد.

محترم میرحاج در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پویش کشوری ستارگان زمین در استان سمنان اجرایی شده است، تاکید کرد: این پویش با موضوع تلاوت قرآن همزمان با ماه رمضان با استقبال خوب مردم استان سمنان به خصوص بانوان روبرو شده است.

وی با بیان اینکه محور این پویش معنوی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است، افزود: این پویش ویژه همه مردم است و داوطلبان برای حضور در آن می‌بایست سوره قدر را در زمان معنوی افطار با خانواده تلاوت و از این هم خوانی عکس و فیلم تهیه کنند.

دبیر استانی کارگروه قرآن جبهه فرهنگی انقلاب سمنان با بیان اینکه این پویش یک وبسایت اختصاصی به نام setare114.ir دارد، بیان کرد: داوطلبان فیلم‌ها و تصاویر خود را می‌بایست در این وبسایت بارگذاری کرده و یا عدد هشت را به ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا هدیه خانوادگی دریافت کنند.

میرحاج کمک هزینه سفرهای زیارتی مشهد و کربلا و… را از جمله هدایای این پویش دانست و تاکید کرد: قرار است در عید فطر به قید قرعه به ۱۱۴ خانواده در سراسر کشور هدیه‌هایی داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129296

مهمترین اخبار ایران و جهان: