نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 14:39

اجرای طرح «ضیافت افطاری» در سطح جامعه هدف بهزیستی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل بهزیستی لرستان از اجرای طرح «ضیافت افطاری» در سطح جامعه هدف بهزیستی این استان همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایون عمودی زاده امروز دوشنبه در برنامه ضیافت افطاری، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب قدر با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و با همکاری کانون خادم یاران رضوی، ضیافت افطاری در قالب پویش «در محضر ولی‌نعمتان» در بهزیستی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم حدود ۲۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی استان لرستان حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی لرستان، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور پویش ضیافت افطاری جامعه تحت پوشش این سازمان در استان لرستان برگزار و با استقبال خیرین نیز همراه بوده است.

عمودی زاده، اضافه کرد: به همین مناسبت دعوت می‌کنیم همه خیرین که با جامعه هدف ما ارتباط دارند در این مناسبت‌ها ما را یاری بدهند.

وی افزود: بهزیستی یکی از ارگان‌هایی است که با توجه به تعدد وظایف و تنوع خدماتی که دارد، نیازمند یاری آحاد مردم است.

مدیرکل بهزیستی لرستان، گفت: ماه مهمانی خدا حس و حال خیلی خوبی را برای مردم به همراه دارد و مردم در این ماه سعی می‌کنند بیشتر از روزهای دیگر در کارهای نیک مشارکت داشته باشند.

عمودی زاده، بیان کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت عالی برای کمک به همنوعان در جامعه است و با هر کار کوچکی می‌توانیم روشنایی را به خانه‌ها و سفره‌های افطار افراد نیازمند متصل کنیم و شاید هر کاری حتی کوچک بتواند دل یک خانواده را شاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139596

مهمترین اخبار ایران و جهان: