نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 20:03

سکوت گلزن دربی و سه حرکت از ساپینتو/ حضور یک وزیر با لباس قرمز

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اعتراض به داور دربی به سمت بازیکنانش رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد. او سپس با یحیی گل محمدی دست داد و راهی رختکن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر(۵۰) به پیروزی رسیدند و با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

بعد از این دیدار بازیکنان پرسپولیس شادی خود را با هواداران تقسیم کردند و دقایق طولانی در زمین ماندند. استقلالی ها روی زمین دراز کشیدند و برای دقایقی به رختکن نرفتند.

ساپینتو که به عملکرد داور اعتراض داشت پس از پایان بازی به سمت پیام حیدری دوید و بعد از گفتن چند جمله برای داور دست زد و رفت. او سپس بازیکنانش را از روی زمین بلند کرد. حرکت سوم او در آغوش کشیدن یحیی گل محمدی سرمربی رقیب بود.

در بین بازیکنان پرسپولیس علیرضا بیرانوند مورد توجه تر بود و با حرکات احساسی اش مورد تشویق هواداران قرار گرفت. او بعد از دقایقی به سمت گل محمدی رفت و او را در آغوض کشید.

هواداران استقلال با وجود این که از نتیجه به دست آمده راضی نبودند اما بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دوره روحانی با کاپشن قرمز در ورزشگاه حاضر بود و با هواداران پرسپولیس عکس سلفی می گرفت.

عیسی آل کثیر که با گل خود سه امتیاز مهم را برای پرسپولیس به ارمغان آورده بود، در پایان این دیدار حاضر به گفتگو با خبرنگار نشد و ورزشگاه را ترک کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165796

مهمترین اخبار ایران و جهان: