نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 21:16

اعضای ستاد انتخابات شهرستان دیلم منصوب شدند

بوشهر- اعضای ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان دیلم منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی عصر شنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات شهرستان دیلم چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندر کاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار دیلم اظهار داشت: توجه به فرمایشات حضرت امام (ره)،رهنمودهای مقام معظم رهبری و رعایت قانون باید مد نظر اعضای ستاد در انتخابات شهرستان قرار گیرد.

وی با تشریح و تبیین برخی از مهم‌ترین وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات افزود: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیلم بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بر مبنای قانون تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنیم که این امر نیازمند همکاری و تلاش همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات است.

اسدی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام، تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

در این نشست احکام ستاد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به اعضا اعطا شد.

بر اساس احکام صادره با امضای فرماندار شهرستان دیلم، محمدامین خلیجی جانشین و دبیر ستاد انتخابات، رئیس کمیته امنیتی، مصطفی خادمی کارشناس ستاد انتخابات و رئیس کمیته حقوقی، حسن درویشی رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، حمدالله یوسفی رئیس کمیته حراست و استعلامات، محمد طاهری رئیس کمیته آموزش، مجتبی خادمی رئیس کمیته فناوری و اطلاعات، محمدامین اکبری: رئیس کمیته اخبار و اطلاع رسانی ستاد انتخابات منصوب شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1361596

مهمترین اخبار ایران و جهان: