نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 09:58

۶۵۰ کارگاه تابستانه غنی سازی فراغت کودکان درمازندران برپا می شود

ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به ثبت نام کارگاه های اوقات فراغت تابستانه گفت: ۶۵۰ کارگاه برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان برپا می شود.

حامد فاضلی کبریا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجونان، کارگاه‌های فصل تابستان کانون، با ۷۶ عنوان رشته و ۶۵۰ کارگاه در سراسر مراکز فرهنگی هنری استان، در جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان آماده ثبت نام از علاقه‌مندان است.

مدیرکل کانون مازندران با تاکید براینکه، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، مسئله‌ای مهم برای کسب مهارت فردی و اجتماعی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های فردی است افزود: کارگاه‌های عمومی کانون به صورت رایگان بوده و کارگاه‌های تخصصی نیز با شهریه‌ای به نسبت کم‌تر از سایر مراکز هنری و فرهنگی ثبت نام خواهند داشت.

فاضلی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشکیل کارگاه‌های متنوع در حوزه‌های: فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی از قبیل: هنر قصه‌گویی و اجرا، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری، هنرهای آوایی، فعالیت‌های ادبی، فعالیت‌های علمی و آموزشی مانند رباتیک و آی کیو مس، بازی و سرگرمی، کارگاه‌های حال خوش زندگی و پرورش خلاقیت و آموزش قرآن (تفکر خلاق) و … پذیرای عموم علاقه‌مندان در گروه سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

گفتنی است: علاقه‌مندان از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌ها قرار گیرند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1289696

مهمترین اخبار ایران و جهان: