نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 04:20

محمودی‌نیا: با برنامه‌ای دو ساله مس به لیگ برتر بازمی گردد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: هواداران مس باید سعه صدر داشته باشند و صبوری به خرج دهند تا با یک برنامه 2 ساله تیم مس دوباره به لیگ برتر بازگردد.

محمود محمودنیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازگشتش به مس کرمان به عنوان سرمربی، اظهار داشت: مس دو فصل پیش با سرمربیگری فرزاد حسین خانی به لیگ برتر صعود کرد و من هم در آن کادرفنی حضور داشتم اما فصل گذشته اتفاق خوبی برای مس رخ نداد و دوباره این تیم به لیگ یک سقوط کرد. بازی در لیگ برتر خیلی ساده تر از بازی در لیگ یک است. زیرا در لیگ برتر برای بقا باید بین 16 تیم در جمع 14 تیم باشید تا تیم در لیگ برتر بماند اما در لیگ یک باید در جمع 18 تیم و 34 هفته مسابقاتی به عنوان یکی از دو تیم صدر جدول باقی بمانید تا به لیگ برتر صعود کنید.

وی افزود: رقابت در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر واقعا سخت و طاقت فرساست. هواداران باشگاه مس هم به حق مطالبه دارند تا تیم محبوب شان در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد اما نباید این فشار بازگشت به لیگ برتر روی بازیکنان خیلی زیاد شود. هواداران مس باید سعه صدر داشته باشند و صبوری به خرج بدهند تا با یک برنامه 2 ساله تیم مس دوباره به لیگ برتر بازگردد. البته قطعا مجموعه باشگاه و بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا در همان سال اول صعود کنند اما هیچکس نمی‌تواند قول صعود بدهد فقط می‌توانم قول بدهم که سختکوشانه برای عبور از این مسیر سخت تلاش کنیم. 

سرمربی مس کرمان با اشاره به فصل گذشته گفت: فصل قبل من تا پایان نیم فصل در کادرفنی حضور داشتم اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد و مشکلات باشگاه وارد تیم شد ترجیح دادم از تیم جدا شوم آن زمان مس فاصله امتیازی خوبی با انتهای جدول داشت و حالا دیگر نمی‌خواهم آن مشکلات را باز کنم.

وی در مورد اینکه پروسه انتخاب سرمربی تیم چگونه بود، گفت: از روز اولی که قرایی به باشگاه مس آمد از من خواستند که به عنوان مشاور در کنارشان باشم و تمام تلاشم را کردم بهترین گزینه برای مس انتخاب شود و به مجتبی حسینی و رسول خطیبی رسیدیم که در نهایت خطیبی به عنوان سرمربی قطعی باشگاه مس انتخاب شد. در همان زمان انتخاب سرمربی هم باشگاه به من پیشنهاد سرمربیگری مس را دارد اما نپذیرفتم. در نهایت رسول خطیبی سرمربی شد اما بعد از دو هفته مشکلاتی پیش آمد و از خطیبی خواسته شد که مبلغ قراردادش را کاهش بدهد که او نپذیرفت و در کمال خوبی و خوشی این همکاری تمام شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326808

مهمترین اخبار ایران و جهان: