نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:35

آثار اقدامات دولت در سفره های مردم نمایان شود

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اقدامات و تحولات خوبی به همت دولتمردان و مسئولان رخ داده است، گفت: باید این تحولات در سفره های مردم هم نمایان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس، بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم، تاکید کرد: خوشبختانه به همت مسئولان و دولتمردان شاهد هستیم که تحولات خوبی در جریان است.

وی با بیان اینکه باید آثار این تحولات خوب در زندگی و سفره‌های مردم هم نمایان شود، افزود: با تلاشی که مسئولان ما دارند امید است به این مهم نیز دست یابیم.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه موفقیت‌های چشمگیری در نظام جمهوری اسلامی به خصوص در زمینه‌های دفاعی و موشکی و حوزه هسته‌ای شاهد هستیم، گفت: این نشان می‌دهد که به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمند تر و رو به پیشرفت قرار دارد.

عبدوس به ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری در استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: استان سمنان به لحاظ معدنی در زمره پنج استان برتر کشور است و لذا باید توجه ویژه ای به این داشته‌های قابل سرمایه گذاری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296396

مهمترین اخبار ایران و جهان: