نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 09:42

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دهه امامت و ولایت واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا مشمول قانون جوانی جمعیت در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست بررسی روند ساخت واحدهای مسکونی در روستاها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت واگذاری قرارداد زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در مدت ۱۰ روز از عید قربان تا غدیر خم در تمام شهرستان‌های استان بوشهر واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا مشمول قانون جوانی جمعیت آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر از افزایش مراسم ازدواج آسان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دهه مبارک امامت و ولایت هر شب در یک شهرستان استان بوشهر مراسم جشن ازدواج آسان همراه با واگذاری جهیزیه به زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان تسریع یافته است، اظهار داشت: امسال ساخت مسکن در بخش‌های مختلف از جمله قانون جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، مددجویی، روستایی و تعاونی‌های مسکن دستگاه‌های اجرایی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات بانکی در ساخت مسکن روستایی تصریح کرد: در این زمینه وام بانکی مسکن خود مالکی ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شد و ساخت این واحدها تسریع یافته است.

استاندار بوشهر از ساخت مسکن روستایی خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال ساخت پنج هزار واحد مسکونی در روستاها در دستور کار قرار دارد که اکنون قرارداد پرداخت وام بانکی این واحدها منعقد شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه ساخت پنج هزار مسکن روستایی در همین ماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود گفت: تاکنون برای ساخت ۴ هزار و ۶۰۰ مسکن روستایی قرارداد آن برای تأمین تسهیلات لازم با بانک عامل منعقد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309796

مهمترین اخبار ایران و جهان: