نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 11:55

۴۵۰ پایگاه «نذر قربانی» در اصفهان برپا می‌شود

اصفهان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از برپایی ۴۵۰ پایگاه «نذر قربانی» همزمان با عید قربان در استان اصفهان خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نیکوکاران همزمان با عید سعید قربان می‌توانند در حد توان مالی خود با اهدای نذر قربانی یا کمک نقدی برای حمایت از مددجویان اقدام کنند، اظهار داشت: درحال حاضر نزدیک به ۱۲۵ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که این ایام، ظرفیت خوبی برای مساعدت خیران در تأمین گوشت قرمز خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به محل برپایی پایگاه‌ها و مراکز ذبح قربانی در عید قربان، ادامه داد: امسال در ۶ مرکز سطح شهر اصفهان و ۳ شهرستان فلاورجان، برخوار و شاهین شهر، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و قربانگاه‌ها با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران اصفهانی برپا خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به اینکه قیمت دام ارائه شده در این قربانگاه‌ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود، افزود: نیکوکاران می‌توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل بخشی از قربانی خود، برای کمک به مددجویان این نهاد اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به استقرار ۴۵۰ پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری نذورات مردمی در ایام عید سعید قربان، گفت: علاوه بر جمع آوری نذورات غیرنقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی خیران از طریق شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز جمع آوری و به نیابت از ایشان، گوسفند، ذبح و گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305096

مهمترین اخبار ایران و جهان: