نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 23:42

برگزاری جشن انقلاب در ۲۵ مسجد بیرجند

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: جشن های انقلاب در ۲۵ مسجد شهرستان بیرجند به صورت محوری و در ۱۳۰ مسجد روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام امین مطهری‌مقدم، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۲۵مسجد شهرستان بیرجند به صورت محوری جشن‌های انقلاب برگزار می‌شود، همچنین بقیه مساجد هم به صورت محلی میزبان این جشن ها هستند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان‌ ها و مراکز بخش ها هم یک یا دو مسجد به صورت محوری و بقیه به صورت محلی میزبان جشن های انقلاب هستند، افزود: همچنین در ۱۳۰ مسجد روستایی نیز این جشن ها برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح «فجر آفرینان ۳» برای سومین سال در مساجد استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آذین بندی محله ها و مساجد، دیدار و تکریم از معاونین و معمرین ائمه جماعات در بیرجند و شهرستان ها و دیدار ائمه‌ جماعات با نمایند ولی فقیه از دیگر برنامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از راه اندازی کارناوال های شادی در محلات و خیابان های شهر و شهرستان ها خبر داد و افزود: تشریح وقایع انقلاب 57 در مسجد، بازگویی خاطرات آن دوران توسط انقلابیون، تهیه و توزیع غذای گرم و برپایی غرفه حجاب و عفاف در مساجد از دیگر برنامه های متنوع مسجد استان است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۰۷ مسجد استان خراسان جنوبی میزبان معتکفین خواهند بود.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019164

مهمترین اخبار ایران و جهان: