نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 10:44

دوربین پایش تصویری در روستاهای مازندران راه‌اندازی می شود

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین پایش های تصویری در روستاهای استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون عالی مقابله با سرقت مازندران با حضور دستگاه‌های مسئول گفت: همزمان با پیشرفت تجهیزات سارقان باید تدابیر روزآمد و پیشرفته‌ای برای مقابله با آنان اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در این ارتباط افزود: فرمانداران باید با تشکیل منظم جلسات کمیسیون مقابله با سرقت و پیگیری مصوبات مربوطه در این زمینه اهتمام بورزند.

معاون استاندار مازندران لزوم همگرایی دستگاه‌های مسئول در حوزه مقابله با سرقت را خاطر نشان کرد وافزود: عدم آزادی سارقان حرفه‌ای و سابقه دار از زندان و بکارگیری پابند الکترونیکی برای آنان در این روند حائز اهمیت است.

سلگی با اشاره به افزایش سرقت در مناطق روستایی لزوم تدابیر پیشگیرانه در این ارتباط را یادآور شد وافزود: در راستای مقابله با سرقت در روستاها نصب و راه اندازی دوربین و پایش تصویری آنها ضرورت دارد.

این مسئول گفت: شرکت مخابرات باید در زمینه اجرای فیبر نوری در سطح مازندران برای اجرای طرح‌های پیشگیرانه و مقابله با سرقت اقدام کند.

وی با تاکید بر هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های مسئول درحوزه سرقت، خواستار ارائه آموزش‌های حفاظتی به مردم و دستگاه‌ها شد.

سلگی افزود: استانداری از طرح‌های تحولی دستگاه‌های مسئول در امر مقابله با سرقت حمایت خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1251620

مهمترین اخبار ایران و جهان: