نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 08:39

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مستضعفان آذربایجان‌غربی گفت: برای کمک به تولید و حمایت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار امسال بیش از یک هزار میلیارد تومان در استان هزینه کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سهندی مدیرکل بنیاد مستضعفان آذربایجان‌غربی در دیدار با فرماندار شهرستان خوی اظهار داشت: این بنیاد برای کمک به تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی مشکل دار و بازگشت به چرخه تولید و محرومیت زدایی در آذربایجان غربی امسال بیش از ۱ هزار میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی افزود: این بنیاد در حوزه محرومیت زدایی دربخش تجهیز اماکن ورزشی، اماکن درمانی و آموزشی فعالیت‌های مشترکی را با سازمان‌های مربوطه انجام داده است.

سهندی تصریح کرد: این بنیاد در ۴ شهرستان هدف این بیناد شامل چالدران، شاهین دژ، تکاب و سردشت فعالیت‌های ویژه‌ای در جهت محرومیت زدایی در بخش‌های عمرانی انجام می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات این بنیاد در حوزه ساماندهی املاک،  اضافه کرد: از ابتدای امسال در زمینه واگذاری املاک به مردم و املاک علوی اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته که می‌توان به واگذاری ۴ هزار ۸۰۰ فقره املاک و واگذاری ۹۵ هکتار اراضی کشاورزی بصورت رایگان به مردم اشاره کرد که این اراضی بیش از ۱ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش داشتند.

وی به اقدامات بیناد مستضعفان در مناطق زلزله زده خوی را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: این بنیاد از زمان وقوع زمین لرزه در خوی به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان در زمینه تامین مصالح از جمله سیمان و میلگرد و بازسازی به مردم در مناطق زلزله زده خوی کمک کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631520

مهمترین اخبار ایران و جهان: