نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 11:46

نوری: چوب لای چرخ استقلال گذاشتند و این سناریو در نیم فصل دوم هم ادامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم شاهد بی عدالتی‌های بیشتری خواهیم بود.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص پایان نیم فصل اول با صدنشینی تیم استقلال، اظهار داشت: درمورد صدرنشینی پاک و بی حرف و حدیث تیم استقلال به کادرفنی، بازیکنان و هوادران خوب‌مان که سرمایه‌های باشگاه هستند تبریک می‌گویم. حمایت آن‌ها باعث موفقیت تیم شد.

وی افزود: همه می‌دانند چه مشکلاتی برای استقلال ایجاد کردند و چوب لای چرخ این تیم گذاشتند تا از صدرنشینی دور شود. سقف بودجه را به نوعی دور زدند. بابت این قانون ابتدا امتیازاتی را کم کردند اما بعد آن امتیازات را برگرداندند. درواقع خواستند به استقلال لطمه بزنند اما این بچه‌ها نه تنها لیاقت قهرمانی نیم فصل بلکه لیاقت قهرمانی در پایان فصل را هم دارند.

نوری تصریح کرد: به جواد نکونام، کادرفنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. استقلال کمبودهای زیادی داشت و حواشی زیادی برایش به وجود آمد اما خدا جای حق نشسته است. با یک سناریوی از پیش تعیین شده امتیازات برگشت تا رقیبان استقلال در کورس باقی بمانند اما شب گذشته دیدیم پرسپولیس آنقدر در مستطیل سبز ضعیف کار کرد که حتی با کمک داوری هم موفق به شکست مس رفسنجان نشد.

پیشکسوت استقلال افزود: کمک‌های زیادی به رقیبان استقلال شد اما چون از نظر فنی خوب نیستند نتوانستند نتایج مدنظرشان را بگیرند. دیشب دیدیم که یک گل آفساید به مس رفسنجان زدند و در مقابل یک موقعیت صددرصد این تیم را هم به دلیل آفساید رد کردند. تیم ساکت الهامی باید برنده از زمین خارج می‌شد اما به این تیم ظلم شد.

نوری گفت: شنیدم سرمربی پرسپولیس استعفا داده و فکر می‌کنم سناریوی تکراری آن‌ها دوباره شروع شده است. از این کارها زیاد انجام می‌دهند. شاید خودشان هم می‌دانند که تیمشان از نظر فنی شرایط خوبی ندارد. از خدا می‌خواهم در پایان فصل هم حق به حقدار برسد. نکونام با دست خالی این تیم را به صدر جدول رساند. اکنون امیدوارم در نقل و انتقالات آنطور که می‌خواهد تیم را تقویت کنند تا استقلال روند خوبش را با شرایط بهتری ادامه بدهد و ان‌شاالله در پایان فصل به قهرمانی برسد. 

وی افزود: پشت صحنه‌ این فوتبال فعالیت‌های زیادی می‌شود و افراد بسیاری دست به دست هم می‌دهند تا چوب لای چرخ استقلال بگذارند. این سناریو در نیم فصل دوم هم ادامه دارد. فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شاهد بی عدالتی‌های بیشتری باشیم اما ان‌شاالله بردهای استقلال بازهم ادامه داشته باشد تا در پایان فصل قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند. استقلال تا الان کار خودشان را به خوبی انجام داده‌اند. حالا نوبت خطیر و باشگاه است. باید دِین خودشان را ادا کنند. هواداران منتظرند که مدیریت خواسته‌های سرمربی و کادرفنی را تامین کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623964

مهمترین اخبار ایران و جهان: