نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:13

بمباران غزه با 40 هزار تن بمب

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران به ریخته شدن هزاران تن بمب در غزه در ۴۸ روز اشاره کرد و گفت: با ریخته شدن ۴۰ هزار تن در این مدت در غزه همه زیرساخت‌های این منطقه از بین رفته و نابود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران ظهر امروز در برنامه بزرگداشت هفته بسیج با تاکید بر اینکه وقایع فلسطین با توجه به ماهیت آن فقط نیاز به همدردی ندارد، اظهار کرد: عمق این وقایع مربوط به همه جهان است به همین دلیل است که واکنش‌ها علیه آن هم در همه نقاط جهان روی داد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین دلیل واکنش دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی را به عملیات طوفان ‌الاقصی کشیده شدن این رژیم به مرز فروپاشی با زیر سؤال رفتن امنیت در همه ابعاد دانست و افزود: یادمان باشد امام خمینی با نگاه ژرف خود دشمنان اسلام را شناخته و آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی و شیطان کوچک معرفی کردند.
ابوشریف با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها فقط یهودی نیستند و صهیونیست‌های مسیحی به دلیل افکار استعماری با اهداف دینی خطرناک‌تر از صهیونیست‌های یهودی هستند، ادامه داد: آمریکا با میدان‌داری ترامپ و همراهانش حدود ۶۶ میلیون صهیونیست مسیحی دارد که تشکیلات خود را دارند و دشمنی صهیونیست‌های مسیحی با ایران هم عیان است که جان بولتون و پمپئو نمایندگان آن‌‌ها هستند.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه صهیونیست‌های مسیحی باور دارند که مسیح زمانی بازمی‌گردد که دولت یهودی در سرزمین فلسطین تشکیل شود، افزود: از این رو باز هم تاکید می‌کنم که خطر رژیم صهیونیستی متوجه همه مسلمانان و امت اسلامی است.
وی واکنش سریع و حضور آمریکا در اتاق جنگ برای نجات رژیم صهیونیستی را بعد از طوفان‌الاقصی یادآور شد و گفت: واکنش آن‌ها با لگدمال کردن همه ارزش‌های انسانی و جنایت آغاز شد و ادامه یافت.
ابوشریف به ریخته شدن هزاران تن بمب در غزه در ۴۸ روز اشاره و تصریح کرد: با ریخته شدن ۴۰ هزار تن در این مدت در غزه همه زیرساخت‌های این منطقه از بین رفته و نابود است.
نماینده جهاد اسلامی در ایران به شهادت و مجروح شدن ۶۰ هزار نفر در غزه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی اشاره و کرد و افزود: کادر درمان در این بازه زمانی ۲۰۸ شهید داده و در بدترین شرایط کاری، کار کرد.

وی با تشریح وضعیت دردناک ۷۹ مراکز درمانی غزه ادامه داد: اکثر این مراکز درمانی با توجه به وضعیت منطقه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی تعطیل شده، چرا که نیروهای رژیم صهیونیستی به این مراکز حمله و مانع فعالیت شده‌اند و این در حالی است که متولیان حقوق بشر هم در این مورد کاری انجام ندادند.
ابوشریف در ادامه به بالا بودن آمار زاد و ولد در غزه اشاره و تاکید کرد: تعداد تولدها در این منطقه با آمار شهدا برابری می‌کند.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران به حضور حدود ۵۰ هزار زن باردار در غزه اشاره و تاکید کرد: با توجه به شرایط، ارتباط تعداد قابل توجهی از این زنان با مراکز درمانی قطع شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586320

مهمترین اخبار ایران و جهان: