نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 18:16

نحوه پشتیبانی دولت از مدیریت شهری تبریز

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت پشتیبان مدیریت شهری در اجرای طرح های عمرانی است، گفت: دولت به شکل پرداخت عوارض مالیاتی، تامین فاینانس و تهاتر زمین در این زمینه حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز در بازدید از روند اجرایی طرح های شهرداری تبریز اظهار کرد: در زمان حاضر طرح های خوبی در حوزه مدیریت شهری تبریز در حال اجراست که تاثیر خوبی در تسهیل تردد مردم به دنبال خواهد داشت.

وی از عملیات ساخت پل های تقاطع غیرهمسطح در میدان معلم و ورودی قراملک به عنوان اقدامی ارزشمند در راستای باز کردن گره های ترافیکی یاد کرد که عملیات ساخت آنها طبق برنامه زمانبندی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای این قبیل طرح ها و مسیرگشایی ها، حرکت خوبی برای مردم و مناطق محروم تبریز است، اضافه کرد:  با اتمام این طرح ها شاهد روان شدن ترافیک در مناطق دارای تراکم جمعیتی بالا خواهیم شد. 

خرّم از مدیریت پسماند به عنوان یکی از نیازهای دیگر کلان شهر تبریز در حوزه مدیریت شهری نام برد و بیان کرد: امروز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیست محیطی تبریز با عنوان «لندفیل» در وضعیت خوبی قرار دارد و به گفته مدیران طرح، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح،  یکی از مشکلات زیست محیطی تبریز حل شود. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: این اهتمام و هماهنگی در دولت وجود دارد که نگذاریم شهرداری در این مسیر تنها باشد و دچار فشار منابع شود.

وی با تقدیر از سرعت، دقت و کیفیت بالای پروژه‌ها در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تمام امور به بهترین نحو انجام می گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573420

مهمترین اخبار ایران و جهان: