نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 09:56

رئیس کل دادگستری کرمانشاه: ملاقات‌های مردمی به مدیریت اختلافات کمک کند

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به ۳۸ پرونده‌های دادگستری منجر به سازش می‌شوند، گفت: ملاقات‌ها دیدار‌ها مردمی می‌تواند به مدیریت اختلافات کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ شهرام کرمی رئیس کل دادگستری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از تأکید رئیس داستگاه به همه بخش‌ها و سازمان‌های قضایی در راستای انجام ملاقات‌های مردمی اشاره و اظهار کرد: در این راستا به همراه معاونان ستادی با حضور در مساجد ضمن برپایی دیدار مردمی به درخواست و مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی به اشاره به برگزاری به دیدار مردمی در مسجد الزهرا(س) شهرک پردیس به همراه معاونان و دادستان، اظهار کرد: برنامه ملاقات مردمی را از شهرک پردیس شروع کرده‌ایم که به تعدادی از درخواست‌مردمی رسیدگی شد و ان‌شاءالله تمام محلات در فواصل زمانی مشخص حضور خواهیم یافت.

 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها مردم بدون واسطه با مسوولان و مدیران صحبت و طرح مشکل می‌کنند و درخواست‌هایی که قابل اجرا و رسیدگی دارند در محل رسیدگی و درخواست‌های که نیز به بررسی جامع دارند به مرجع مربوطه ارجاع داده می‌شود. 

کرمی با بیان اینکه نزدیک به ۳۸ پرونده‌های دادگستری منجر به سازش می‌شوند، اضافه کرد: این دیدار‌ها می‌تواند به مدیریت اختلافات کمک کند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580720

مهمترین اخبار ایران و جهان: