نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 13:39

توزیع آب آشامیدنی لالی با تانکر در حال انجام است

لالی- سرپرست فرمانداری لالی در خصوص دلیل قطع آب در این شهرستان گفت: آب آشامیدنی لالی و روستاهای آن به دلیل گل آلود شدن منابع آبی این شهرستان با تانکر در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین حیاتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفتگو با شبکه خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه آب آشامیدنی شهرستان لالی و روستاهای اطراف آن از رودخانه تأمین می‌شود، بارندگی‌ها به ویژه بارندگی اخیر سبب گل آلود شدن آب شده است.

وی افزود: به همین دلیل با مدیریت مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان لالی، توزیع آب به مدت پنج روز به صورت جیره بندی انجام شد ولی با پایان یافتن ذخیره آب و گل آلود بودن آب رودخانه آب به مدت ۲ روز در این شهرستان قطع شد.

حیاتی ادامه داد: در تماس‌های تلفنی با معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیریت بحران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، تعدادی تانکر سیار برای توزیع آب آشامیدنی میان شهروندان لالی اعزام شد.

سرپرست فرمانداری لالی اظهار کرد: از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز قبل ذخیره آب آغاز شد و تا ساعت ۱۷ نیز توزیع آب در شبکه آبرسانی در حال انجام است و با کاهش کدورت آب رودخانه و تصفیه آن، توزیع آب در شبکه به حالت عادی بر می‌گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117720

مهمترین اخبار ایران و جهان: