نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 23:38

گاز به آستان امامزاده سراوین قطری رسید/ استاندار سمنان: مصوبات سفرهای روستایی با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار سمنان از بهره‌برداری پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود خبر داد و گفت: اولویت ما در سال جاری، پیگیری مصوبات قبلی سفر به شهرستان‌ها، بخش‌ها، مناطق و روستاهای استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر اظهار کرد: در حال حاضر، وفاق بسیار خوبی در سطح کشور بین سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز دوران طلایی نظام به پرچم‌داری مقام معظم رهبری است، بیان کرد: با وفاق و همدلی در استان، مسؤولان به معنای واقعی یک تیم بوده و به همین واسطه، اقدامات بسیار خوبی در سال گذشته برای مردم استان رقم خورد.

استاندار سمنان گفت: دولت سیزدهم امروز در صعب‌العبور‌ترین مناطق استان سمنان در حال گازرسانی بوده که امری ارزشمند و حائز اهمیت است.

هاشمی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف در راستای حمایت و پشتیبانی از نظام بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: ما همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانیم و برای عاقبت‌به‌خیر خود و رضایتمندی مردم به مناطق مختلف و روستاها سفر کرده و در بین مردم حاضر می‌شویم.

وی با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، گفت: مسائل و مباحثی که در حوزه روستای ابر توسط دهیار و شورا مطرح شد، پیگیری، بررسی و رسیدگی می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بالغ بر ۷۰ درصد مصوبات سفر به شهرستان‌ها اجرایی شده است؛ اولویت کار ما در سال جاری، پیگیری مصوبات قبلی سفر به شهرستان‌ها، بخش‌ها، مناطق و روستاهای استان است.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در جهت تقویت وحدت، انسجام و همدلی در سطح استان تأثیرگذار باشند، با اختلاف به جایی نخواهیم رسید.

تصویب اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای گازرسانی به قطری

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به قطری تصویب شد.

وی افزود: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به آستان مقدس امامزاده سراوین قطری روستای ابر شاهرود هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دعای خیر مردم و تلاش و صداقت مسؤولان اقدامات خوبی در منطقه در حال انجام است، گفت: این مهم است که امروز یکی از مطالبات مردم روستای ابر و کسانی که به این امامزاده ارادت قلبی دارند، محقق شد.

خانی با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات مردم روستای ابر که توسط دهیار بیان شد پیگیری و رسیدگی می‌شود؛ افزود: ما به عنوان خادمان مردم از به سرانجام رسیدن اقدامات و پروژه‌ها در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آن‌ها، بسیار خرسندیم.

وی عنوان کرد: با سربلندی به خادمی و خدمتگزاری شما مردم عزیز افتخار می‌کنم و شکرگزار خداوند متعال هستم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1168120

مهمترین اخبار ایران و جهان: