نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:48

توسعه توریسم درمانی در جنوب استان بوشهر/ ارائه خدمات ارتقا یابد

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر توسعه توریسم درمانی در جنوب استان را مهم دانست و گفت: تلاش داریم ارائه خدمات ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه صبح شنبه در نشست با تیم بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: در حوزه درمان باید برنامه‌ریزی‌ها و کارها با آینده‌نگری همراه باشد.

وی تصریح کرد: باوجود صنایع نفت و گاز و سایر پتانسیل‌های دیگر در شهرستان کنگان باید حوزه درمان به‌گونه‌ای ارتفاع یابد که متناسب با جذب توریسم درمانی باشد.

وی بابیان اینکه شناسایی سازماندهی و نظارت از ارکان اصلی برای ارتقای ارائه خدمات است گفت: جلب رضایت مراجعه در بدو ورود به بیمارستان ضروری است و باید اصلاح فرآیندها با جدیت دنبال شود.

یزدان پناه گفت: شناسایی میدانی نقاط ضعف مراکز درمانی و تلاش برای کیفیت بخشیدن نقاط قوت بیمارستان‌های استان، اولین هدف از انجام این بازدیدها و نظارت تخصصی بر خدمات این مراکز است.

وی با ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: تلاش خادمان مردم استان بوشهر در حوزه درمان برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و افزایش رضایتمندی عموم مردم است.

یزدان پناه با اشاره به چالش‌های موجود در تأمین شرایط مطلوب درمانی عنوان داشت: اجرای برنامه‌های هدفمند معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته موجب اثربخشی سازنده در این حوزه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175064

مهمترین اخبار ایران و جهان: