نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:26

۱۵ کیلومتر از جاده بجنورد به جنگل گلستان آماده آسفالت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۱۵ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان آماده آسفالت است و باید تا ۲ ماه آینده آسفالت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی، اظهارکرد: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت محور بجنورد به جنگل گلستان تخصیص یافت و با توجه به این که این محور از محورهای پرتصادف در استان است تکمیل آن از طرح‌های اولویت دار استان به شمار می‌رود.

وی گفت: ۱۵ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان آماده آسفالت است و باید خارج از تمام برنامه‌ها پیگیری و تا ۲ ماه آینده آسفالت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی درباره پروژه خندقلو افزود: شرکت زیرساخت راه‌ها، اداره‌های کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصلاح و مرمت این پروژه را پیگیری و اجرا کنند زیرا نمی‌توان عبور و مرور کاربران جاده‌ای از این مسیر را متوقف کرد.

رشیدی با تاکید بر این که پروژه خندقلو باید در اولویت اقدامات قرارگیرد، افزود: تعداد قربانیان حوادث رانندگی که در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند در استان بالاست و دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید این موضوع را بررسی کنند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126420

مهمترین اخبار ایران و جهان: