نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 11:25

تداوم خدمت‌رسانی تا خروج آخرین زائر از سمنان

استاندار سمنان گفت: خدمت‌رسانی در روزهای پایانی ماه صفر تا خروج آخرین زائر در استان سمنان ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان اظهار کرد: خدمات‌رسانی در چند روز باقی‌مانده تا پایان ماه صفر و در روزهای بازگشت زائران از مشهد مقدس باید تا خروج آخرین مسافر در استان سمنان تداوم داشته باشد.

وی ب تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: فعالیت شبانه‌روزی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان، برپایی موکب‌ها و ارائه خدمات در مبادی وردی شهرها و محورهای مواصلاتی، آمادگی اسکان زائران، تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و مراکز عرضه خدمات به زائران و ... جزئی از فعالیت‌هایی بوده که در ایام اربعین به‌صورت شبانه در دستور کار قرار داشته است.

هاشمی با بیان اینکه هر مسافری که در راه‌های پهناور استان سمنان وارد می‌شود، زمان حداقلی ۹ ساعته را طی می‌کند، گفت: تمام روستاهای در حاشیه جاده استان در هفته آخر ماه صفر برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در وضع آماده‌باش قرار دارند.

وی تصریح کرد: دهیاران مستقر در مسیر راه اصلی زائران و مسافران امام هشتم (ع) با حضور خودروهای دارای چراغ گردان، برای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه آمار تصادفات جاده‌ای در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ‌یافته است، افزود: اقدامات انجام‌شده اگر باعث کاهش تصادفات، کاهش فوت زائران و مسافران و ایجاد احساس امنیت برای مردم شود، به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کرده‌ایم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499964

مهمترین اخبار ایران و جهان: