نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:43

۹۱ پروژه عمرانی شهرستان ساوجبلاغ در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از بهره برداری و کلنگ زنی ۹۱ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان با مشارکت بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۷۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش فارس از شهرستان ساوجبلاغ، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ، در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که با حضور اعضای شورای اداری و نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته دولت برگزار شد، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاوردها ی نظام اسلامی دانست و افزود: آگاهی مردم از اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان، روحیه امید و نشاط را در بین آنان افزایش می‌دهد.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ۳۸۴ فرصت شغلی پایدار در سطح منطقه فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مطالبات مکرر مردم در حوزه مترو شهرجدید مهستان، گفت: خوشبختانه در پی پیگیری‌ها و درخواست‌های که از استاندار البرز داشته‌ایم مقرر شد که در هفته دولت ایستگاه ماموت راه‌اندازی شده و قطار در این ایستگاه توقف داشته باشد.

وی همچنین از کاهش زمان انتظار مترو شهر جدید مهستان از ۹۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه خبر داد و گفت: به زودی این زمان به ۴۰ دقیقه نیز تقلیل خواهد یافت و در تلاش هستیم با کاهش سرفاصله حرکت قطارها، اقدام خوبی در راستای افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان انجام گردد.

البرزی همچنین از دستور کار قرار گرفتن تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهرجدید مهستان توسط استاندار البرز و مسؤولان کشوری خبر داد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی نیز به ایجاد وحدت و هم افزایی بین دولت و مجلس در راستای ایجاد امیدواقعی در بین مردم اشاره کرد.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، بر افزایش سرانه‌های آموزشی، ورزشی، درمانی در غرب استان البرز تاکید کرد و گفت: باید به این سرانه‌ها توجه ویژه شده و بسترهای مناسبی برای آنها ایجاد گردد چرا که در زمان حاضر عقب ماندگی‌هایی در این حوزه‌ها وجود دارد که نیازمند اهتمام مسؤولان کشوری دارد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سرانه آب شرب غرب استان البرز تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی وزیر نیرو به زودی طعم شیرین خدمت رسانی در زمینه افزایش سهمیه آب شرب برای مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پایان از استقرار دستگاه جراحی مدرن در مرکز استان البرز که نمونه آن تنها در شهر تهران وجود دارد خبر داد که می‌تواند زمینه تحول در بخش سلامت مردم نیازمند درمان را در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463864

مهمترین اخبار ایران و جهان: