نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 21:33

تأکید استاندار کرمانشاه بر ادامه خدمات‌رسانی شایسته تا آخرین لحظه بازگشت زوار به کشور

استاندار کرمانشاه ضمن پیگیری جابجایی سریع و آسان زائران اربعین در مسیر بازگشت بر خدمات‌رسانی شایسته تا آخرین لحظه بازگشت زوار به کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز با حضور در مرز بین‌المللی خسروی سپس منذریه عراق(همجوار مرز خسروی) از بخش‌های مختلف این مرزها بویژه حوزه حمل و نقل بازدید و دستورات لازم را برای جابجایی سریع و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت صادر کرد.

استاندار کرمانشاه در جریان این بازدید به خادمان زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه خداقوت گفت و با جمعی از زائران و موکب داران اربعین گفت‌وگو کرد و نظر آنان را درباره خدمات مرز خسروی جویا و پیگیر رفع دغدغه‌های موجود شد.

وی در جریان بازدید از ترمینال پایانه بین‌المللی خسروی، بر ضرورت تسهیل جابجایی زوار با سرعت، تداوم راهنمایی و اطلاع‌رسانی درباره مسیرهای بازگشت و جلوگیری از حضور خودروهای خارج از نظارت ستاد اربعین تأکید کرد و گفت که تا زمان بازگشت آخرین زائر از مرز خسروی نباید ذره‌ای از عزم و انگیزه خدمت‌رسانی کاسته شود.

صحرایی همچنین در جریان بازدید موکب های پایانه منذریه، در جریان جزییات خدمت‌رسانی آن در روزهای پایانی و بازگشت زوار قرار گرفت و مشکلات آنان را هم پیگیری کرد.

با توجه به میزبانی و زیرساخت‌های مناسب مرز خسروی، روز به روز بر جمعیت زائرانی که این مرز را برای بازگشت به کشور ترجیح می‌دهید، افزوده می‌شود.

پایان پیام/پ
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485520

مهمترین اخبار ایران و جهان: