نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:07

اردوهای راهیان نور دانش آموزی در مازندران برپا می شود

ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به پیشگامی این نهاد در حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه داریم برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و شهدا به نسل امروز تلاش و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیشگام است، راه حفاظت و صیانت از دانش آموزان را آشنا کردن با مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: فرهنگ مقاومت و شهادت و ایثارگری در نسل امروز باید تعمیق پیدا کند و آموزش و پرورش به مناسبت‌های مختلف سال در این زمینه برنامه دارد.

کمالی اجرای راهیان نور دانش آموزی را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس دانست و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران تداعی کننده جبهه‌های جنگ و دوران دفاع مقدس است و بازدید از این مکان نیز از برنامه‌‎های ما خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان در جنگ ترکیبی مورد هجمه‌های دشمنان قرار دارند و باید در این بخش قوی‌تر عمل کنیم که یکی از راه‌های آن فراهم کردن بسترهای نشر و ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس با شیوه‌های هنر است که با تعامل بیشتر به نتیجه خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492964

مهمترین اخبار ایران و جهان: