نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 20:53

نظام‌ جمهوری اسلامی امروز نماد قدرت سازی است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نظام‌ جمهوری اسلامی امروز نماد قدرت سازی است، گفت: امروز درجات عالیه ای که انقلاب و جبهه مقاومت کسب کرده گواه این قدرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور به میزبانی دفتر خود در سمنان ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز نماد قدرت سازی بوده و شاهد هستیم که تا چه اندازه مقاومت اسلامی به درجات عالیه دست پیدا کرده است.

وی ایران اسلامی را در اوج اقتدار دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت در برابر دشمنان و معاندان ایستاده است.

امام جمعه سمنان در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دولت مردان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه معظم به از عملکرد دولت به صورت کلی ابراز رضایت کردند، ابراز کرد: خوشبختانه وزارت کشور با انتخاب‌های خوبی که در زمینه استانداران داشته، مردم را امیدوار کرده است.

مطیعی تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی را مدال افتخار دولت سیزدهم دانست و گفت: مسئولان به تذکراتی که ایشان در دیدار با دولتمردان دادن به خصوص در زمینه معیشت و گرانی مسکن، عنایت داشته باشند.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به امور مرتبط با استان سمنان شد و تاکید کرد: مسئولان باید برای کارهایی که می‌خواهند به افراد واگذار کنند، در انتصابات از نیروهای صالح استفاده کنند.

به گزارش مهر، وحیدی وزیر کشور امروز در رأس هیئتی در استان سمنان حضور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479320

مهمترین اخبار ایران و جهان: