نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 10:57

دفاع عطایی از انتقادات به عملکردش در تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاداتی که پس از شکست این تیم برابر ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شد، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نایب قهرمانی تیم ملی در آسیا مورد انتقادات زیادی از سوی اهالی والیبال قرار گرفت. وی امروز جمعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی به این انتقادات پاسخ داد.

عطایی در واکنش به این پرسش که چرا تیم ملی دارای ترکیب ثابتی برای حضور در مسابقات نبود گفت: برای رسیدن به ترکیب به مسابقات و روش های مختلف نیاز داریم. در سالهای گذشته ترکیب ثابت و نزدیکی داشتیم و از شش نفر فقط دو نفر جابجا می شدند و اکثر تیم ثابت بود. تغییرات کم بود و قابل اعتنا نبود اما ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و برای رسیدن به ترکیب زیاد به زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما هنوز به ترکیب اصلی نرسیده ایم. بعد از المپیک بجز میلاد عبادی پور سایر بازیکنان تجربه و تعداد بازی ملی زیادی نداشتند. همین امر کار را برای ما سخت کرده بود. ما در حال عبور از دور گذر هستیم و کار سختی داریم. برای بازی برای جلوی ژاپن از هفت بلندزن استفاده کردیم اما با هیچکدام نتوانستیم جریان بازی را تغییر دهیم. دلیل اصلی هم این بود که اینها بهم نزدیک هستند و این کار ما را سخت می کند.

وی در مورد دو دستگی در تیم ملی گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست. قبلا هم به سعید معروف این اتهام را می زدند که در همه چیز دخالت می کند. وقتی می بازید همه حرفی زده می شود و هر انتقادی وارد می شود. من با میلاد عبادی پور و محمدموسوی صحبت کردم. به میلاد گفتم من یک دستیار و مربی خوب خارجی به ما معرفی کند. به سیدمحمد هم همین را گفتم. با مربیان دیگری هم مذاکره کردیم اما رقم ها بسیار بالا بود. میلاد دو گزینه معرفی کرد که یکی از آنها سرمربی پیاچنزا بود.

ادامه دارد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479620

مهمترین اخبار ایران و جهان: