نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 19:41

تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است

همدان-رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون و کمیته فنی عمرانی شورای شهر از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی ضمن تشکر از اقدامات و زحمات مجموعه فنی عمرانی شهرداری همدان در اجرای این پل اظهار افزود: ابعاد مختلف پروژه شهید همدانی در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این بازدید مقرر شد موانع افتتاح پل از جمله تکمیل دیواره‌های حفاظتی جانبی، تکمیل لوپ راست گرد سطح یک پل و اصلاحات هندسی تراز سطح صفر به سرعت انجام شود.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از افتتاح انجام تست بارگذاری است، گفت: بر این اساس مقرر شده تست با حضور اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورا صورت پذیرد.
حیدری خاطرنشان کرد: ضمن بررسی روند اجرای پل شهید همدانی نحوه تأمین دسترسی محلات مجاور به این تقاطع نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تکمیل لوپ راستگرد سطح یک و چند اصلاح هندسی در نقاط مختلف دیگر این دسترسی‌ها تأمین شود.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر در پایان با اشاره به اینکه شهرداری باید موضوع زمان‌بندی را در پروژه‌ها بیشتر مورد دقت و اهمیت قرار دهد، بیان کرد: طولانی شدن پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی و عدم تحقق وعده افتتاح این پروژه در سوم خرداد ماه سال جاری به عنوان چندمین وعده افتتاح مورد اعتراض اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورا قرار گرفته است.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1406464

مهمترین اخبار ایران و جهان: