نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 09:28

استان بوشهر در ارزیابی‌ها رتبه خوبی گرفته است

بوشهر- وزیر کشور با تقدیر از عملکرد استاندار بوشهر و مجموعه استانداری گفت: استان بوشهر در ارزیابی انجام شده رتبه خوبی گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد وحیدی در پنجمین نشست ارزیابی عملکرد استانداران که با حضور معاونان متبوع و استاندار بوشهر و معاونانش برگزار شد و به بررسی اقدامات استانداری بوشهر اختصاص یافت، خواستار تکمیل طرح نوسازی نخل‌ها شد.

خرید خودرو برای فرمانداری‌ها، استفاده از مولدسازی برای تکمیل ساختمان فرمانداری‌ها و تغییر محل دفن بهداشتی پسماندهای بوشهر در مدت زمان یک ماه از دیگر مواردی بود که وزیر کشور بر آن تاکید کرد.

وحیدی همچنین خواستار تدوین برنامه پنج ساله برای شهرداری‌ها و اعطای مشوق برای احیا یا بازسازی بافت فرسوده شد و تاکید کرد: تکلیف سه هزار قایق بی هویت در سواحل بوشهر هرچه سریع‌تر روشن شود.

وی با تقدیر از عملکرد استاندار و مجموعه استانداری بوشهر یادآور شد: اقدامات انجام شده در این استان رتبه خوبی گرفته اما ظرفیت‌های موجود در این منطقه از کشور بیش از اینها است.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت توسعه صادرات، تاکید کرد: استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان برنامه مشترکی را برای توسعه تجارت و جذب سرمایه گذاری با کشورهای جنوبی خلیج فارس به کار گیرند.

وحیدی همچنین اقتصاد دریا محور را ظرفیت مهمی برای استان بوشهر برشمرد و ادامه داد: لازم است بنادر ساماندهی شوند و با افزایش ظرفیت بنادر، نرخ بیکاری کاهش یابد.

احمد محمدزاده استاندار بوشهر هم در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای استان در دولت مردمی آیت الله رئیسی پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400320

مهمترین اخبار ایران و جهان: