نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 03:36

پیاده‌سازی حجاب و عفاف یک مطالبه عمومی است

بوشهر- بخشدار آب‌پخش گفت: حجاب و عفاف در جامعه یک مطالبه عمومی از طرف مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش با بیان اینکه مردم باید دقت کنند بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنند، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند گفت: حضور حداکثری در انتخابات حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات برای ایران اسلامی اقتدار آفرین خواهد بود اضافه کرد: مهمترین مسئله در انتخابات، حضور حداکثری و با شور و شعف مردم در پای صندوق‌های رأی است که نشانگر حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی و باطل کننده نقشه‌های شوم بیگانگان خواهد بود.

بخشدار آب‌پخش افزود: مسئله مهم دیگر انتخاب اصلح یعنی شایسته‌ترین و بهترین فرد برای تصدی مسئولیت است. مردم باید دقت کنند بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب به جهت تأمین مصالح عمومی کشور اعلام می‌کنند، نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند و منافع ملی و عمومی را بر سلایق و منافع شخصی خود مقدم کنند.

وی با بیان اینکه افراد جامعه در انتخاب اصلح مسئول هستند گفت: انتخاب افراد انقلابی و شایسته، مجلسی انقلابی را به وجود خواهد آورد که نتیجه آن رسیدگی و تلاش برای حل مشکلات جامعه خواهد بود.

امین نژاد افزود: دختران و بانوان ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند که هنجارشکنی در خصوص حجاب و عفاف دوام و امتداد داشته باشد و در برابر این بی حرمتی‌ها بی پاسخ نیستند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ تمدن اسلامی ایرانی همواره نشان داده است که با بی عفتی و بی حیایی مخالف است و آن را زمینه گسست اجتماعی می‌داند.

امین نژاد ابراز داشت: در جریان رخدادها و آشوب‌هایی که با دسیسه استکبار سال گذشته در کشور ایجاد شد، بسیاری از ایادی و سردسته‌های منافقین سعی و تلاش شبانه روز خود را بر از بین بردن زمینه‌های عفاف و حجاب در ایران کردند.

وی با اشاره به اینکه پیاده سازی حجاب و عفاف در جامعه یک مطالبه عمومی از طرف مردم است خاطرنشان کرد: حجاب زمینه مصونیت و بی حجابی و بی عفتی مایه تباهی انسان است.

بخشدار بخش آب‌پخش با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق اظهار، داشت: امیدواریم مشترکین برق در استان بوشهر و مخصوصاً بخش آب‌پخش اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از انرژی برق را به‌منظور بهره‌مندی خود و سایر مشترکین از انرژی پایدار و مطلوب سرلوحه امور جاری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: بدون تردید با رعایت مدیریت مصرف در استفاده بهینه از وسایل برقی ضمن جلوگیری از اتلاف انرژی می‌توان به کاهش هزینه‌های برق مصرفی خانوار کمک کرد.

امین نژاد اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در اصلاح فرهنگی جامعه خانواده‌ها هستند که باید از ظرفیت خوب این جایگاه برای بهینه سازی مصرف برق استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407620

مهمترین اخبار ایران و جهان: