نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 20:21

۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند، شناسایی، دستگیر و طرد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به اقدامات فراجای سمنان در ارتباط با کاهش جرایم، بیان کرد: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند شناسایی، دستگیر و طرد شدند.

وی افزود: ۱۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از کشف ۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: ۷۳ خرده فروش مواد مخدر و ۸۳ معتاد متجاهر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح تاکنون منهدم شد، اضافه کرد: ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فروشندگان مواد مخدر توقیف شد.

وی به کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر تنها در یک عملیات پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی پلیس از یک باند قاچاقچی مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: اعضای این باند مخوف سابقه قتل نیز در پرونده کیفری خود داشتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای ۷۲ ساعته طرح فتح در راستای برخورد و مقابله با مجرمان، سارقان، مالخران و … خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۳۵ سارق دستگیر و ۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

موقوفه‌ای به دستگیری ۲۵ نفر از سارقان و مال خران در نتیجه اجرای ۳ روزه طرح اشاره و افزود: در این راستا ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به همراه هفت دستگاه گوشی تلفن همراه، چهار دستگاه دوربین مداربسته، ۱۱ تخته فرش و یک هزار و ۳۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به دست آمد.

وی از انهدام باند سارقان طلافروشی در شهرستان میامی خبر داد و گفت: پلیس اعضای این باند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد و به استان بازگرداند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به انهدام دو باند سارقان احشام که دام‌های سرقتی را با خودروی ۴۰۵ حمل می‌کردند، پس از تعقیب و گریز با ضرب گلوله پلیس اشاره و افزود: سه باند سارقان موتورسیکلت در استان منهدم شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158292

مهمترین اخبار ایران و جهان: