نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 10:55

برپایی 3هزار پایگاه برای جذب مشارکت‌های مردم در حمایت از ایتام

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: حدود سه هزار پایگاه فیزیکی، برای مشارکت مردم در حمایت از ایتام، تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برپا شده است.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حسین گیلاسی، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: مردم یتیم نواز ایران اسلامی در شب قدر با تأسی از مولای متقیان، ابوالایتام حضرت علی (ع) مشارکت بی نظیری از طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان ایتام و محسنین داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سراسر کشور حدود سه هزار پایگاه برای مشارکت مردم تا پایان ماه مبارک رمضان در دفاتر کمیته امداد و در مراکز نیکوکاری راه اندزای شده است، امیدواریم با مشارکت مردم، پیش بینی حمایت از ۱۵۰ هزار نفر از فرزندان ایتام، محقق شود.

گیلاسی خاطرنشان کرد: مردم می‌تواند از طریق حضور در پایگاه‌های فیزیکی در سراسر کشور، در طرح حمایت از ایتام مشارکت کنند و در یکی از پایگاه‌ها در مصلای نمازجمعه تهران، شاهد حضور بی نظیر مردم عزیزمان هستیم.

وی افزود: مردم همچنین می‌توانند از طریق سایتِ www.ekram.emdad.ir و هم از طریق ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح مشارکت کنند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147092

مهمترین اخبار ایران و جهان: