نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 20:46

نابودی ظالمان صهیونیست با حمایت از فلسطینیان محقق می شود

سنندج- عضو شورای افتای اهل سنت کردستان گفت: هر چه از مسلمانان فلسطین اعلام حمایت کنیم یقیناً نیست و نابودی ظالمان صهیونیست را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید احسن حسینی روز جمعه در نشست قدس از نگاه مردم کُرد که به همت تبلیغات اسلامی کردستان در خانه کرد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم به صراحت در مورد ظلم و ستم سخن گفته و فرموده است «سرانجام انسان‌های ظالم رسوایی، نیستی و نابودی است».

وی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) در مورد ظالم افزود: رسول خدا (ص) نیز جای افراد ظالم را آتش جهنم می‌داند و قطعاً افراد کودک‌کُش، اشغالگران سرزمین مسلمین و اشغالگران بیت‌المقدس جایشان در آتش جهنم است.

ماموستا حسینی با اشاره به پیام امیرالمومنین علی (ع) خطاب به حسنین (ع) افزود: ایشان خطاب به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) فرموده‌اند باید همیشه در مقابل ظالم مخالفت کنید و علیه ظالم بگویید و فریاد بزنید و یار و یاور مظلومین باشید.

ماموستا حسینی اظهار داشت: هر چه از مسلمانان فلسطین اعلام حمایت کنیم یقیناً نیست و نابودی ظالمان را به دنبال دارد و حمایت ما از مسلمانان فلسطین که زندگیشان به دست ایادی استکبار ناامن شده است، ارزنده بوده و بیانگر حمایت و پشتیبانی ما از آن هاست.

ماموستا لقمان نظیری عضو شورای افتای سنندج نیز در این نشست اظهار کرد: فلسطین ۷۵ سال است که به دست صهیونیسم به ناحق آواره و سرزمینشان اشغال شده است.

وی افزود: با نماز، عبادت، تسبیحات حضرت محمد (ص) و شعار دادن، فلسطین آزاد نمی‌شود بلکه شخصیتی قهرمان مانند امام راحل را می‌خواهد که بتواند به پا خیزد و حامی مظلومین شود.

این روحانی برجسته اهل سنت کردستان اعلام کرد: علما همیشه پیشوا و رهبر جامعه بوده‌اند و باید بسترساز تداوم حکومت دینی باشند.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال کشتن و نابودی اسلام است و از شرق و غرب در تلاش است تا زمینه‌ساز کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی ما باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148748

مهمترین اخبار ایران و جهان: