نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:54

استاندار خراسان رضوی ۶ مدیر استانداری را تغییر داد

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی با صدور احکام جداگانه‌ای، سه سرپرست، یک مدیرکل و نیز سرپرست فرمانداری شهرستان کاشمر را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در حکم خود محمد زهدی را به عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، احسان یوسفی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، هادی توانا را به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال، حجت الاسلام عماد دخانی را به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مرتضی رحمانیان را به عنوان سرپرست حوزه استاندار استانداری خراسان رضوی منصوب و حجت الله شریعتمداری را نیز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشمر تعیین کرد.

استاندار خراسان رضوی در حکم صادر شده از مدیران جدید خواسته است تا با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، بهره گیری از استعدادها و نیروهای متخصص، متدین و انقلابی را مد نظر داشته باشند.

نظری آرزو کرده است که منصوب شدگان در پیروی از سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در چهارچوب وظایف محوله، موفق باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310248

مهمترین اخبار ایران و جهان: