نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 09:13

۲۰ هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شده است که باید اعتبارات آن تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح سه‌شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نقش مهمی را در رفع مشکلات فعالیت‌های حوزه سرمایه‌گذاری دارد.

وی عملیاتی شدن مصوبات شورای گفت‌وگو را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در این راستا نیاز است که مسئولان مربوطه از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بخش خصوصی استفاده کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به حل مشکل کشتی‌های ماهیگیری و صید ماهی یال اسبی گفت: در این زمینه جلسه مشترک هفته آینده با حضور استان‌های ساحلی جنوبی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به تصویب تهاتر خرمای استان بوشهر با میوه‌های گرمسیری اضافه کرد: لازم است که این مصوبه هر چه سریعتر برای اجرا ابلاغ شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فروش نرفتن بخشی از محصول خرمای کشاورزان استان بوشهر تصریح کرد: باید راهکاری در حل مشکل کشاورزان در فروش خرمای آنها ارائه شود و بهترین راهکار تامین سرمایه برای خرید محصول خرمای کشاورزان استان است.

محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه باید هر چه سریعتر منابع اعتباری آن تخصیص یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281748

مهمترین اخبار ایران و جهان: