نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 16:31

بلاتکلیف ماندن بسیاری از مسائل شهروندان تبریزی

شهردار تبریز با تاکید بر ارتباط و همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه گفت: بسیاری از مسائل شهروندان به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده و به دلیل محدودیت منابع مالی در حوزه‌های مختلف شاهد محرومیت‌هایی هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک می توان راهکارهای لازم را ارائه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با سردار سرتیپ دوم علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز انجام یافت، اظهار کرد: مجموعه شهرداری همواره به طور شبانه‌روزی تلاش کرده و در این مسیر نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی فرماندهی انتظامی هستیم چرا که بهره گیری از ظرفیت‌های فرماندهی انتظامی و شهرداری می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد.

وی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید انتظامی استان تصریح کرد: شهرداری از جمله مجموعه‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتطامی دارد.

هوشیار با تاکید بر ارتباط و همکاری‌های مشترک بین این دو مجموعه گفت: بسیاری از مسائل شهروندان به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده و به دلیل محدودیت منابع مالی در حوزه‌های مختلف شاهد محرومیت‌هایی هستیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک می توان راهکارهای لازم را ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار اظهار کرد: شهرداری و فرماندهی انتظامی دو مجموعه خدمت رسان مهم هستند و مردم هر روز با این دو نهاد خدمتگزار سر و کار دارند. تعامل این دو نهاد برای نظام، کشور و شهر تبریز مفید خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290848

مهمترین اخبار ایران و جهان: