نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 17:34

تردد بیش از ۲۸ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: بیش از ۲۸ هزار مسافر در ۴ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار عصر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: بیش از ۲۸ هزار مسافر در ۴ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند و در مدت مشابه سال قبل ۲۳ هزار و۷۳۹ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۱۲۳ مسافر ایرانی و بیش از۲۷ هزار نفر نیز مسافرخارجی است افزود:مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی در این مدت تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و ۱۱۵ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۸ نفر برشمرد و عنوان کرد: در ۴ ماهه گذشته ۱۳ هزار و ۴۹۰ مسافر خارجی وارد و ۱۳ هزار و ۵۴۸ مسافر نیز از مرز بیله سوار خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۴ ماهه گذشته از تردد بیش از ۴۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و بیان کرد: در این مدت ۱۸ هزار و ۸۷۸ دستگاه خارج و ۲۱ هزار و۶۶۱ دستگاه نیز وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی گفت: در مدت یاد شده  ۳۹ هزار و۸۱۴ دستگاه کامیون و ۷۲۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۶۷ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۴ ماهه گذشته افزایش ۲۸ درصدی را شاهد هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429292

مهمترین اخبار ایران و جهان: