نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:56

پذیرش 6518 نفر دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی+ راهنمای ثبت‌نام

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به ایجاد ظرفیت 6 هزار و 518 نفری در 163 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و 119 کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه 1402 تا 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تا 13 شهریورماه ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به‌منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی یا سایر مبادی بازار کار، به ایجاد ظرفیت 6 هزار و 518 نفری در 163 کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و 119 کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده است.

بلندی گفت: ایجاد تحول در آموزش‌های شغلی و اجرای درست آن در کشور نیازمند تغییر نگاه به آموزش به‌گونه‌ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش‌آموختگان باشد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480292

مهمترین اخبار ایران و جهان: