نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:12

مسئولان فکری به حال کم آبی شاهرود کنند

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مسئولان باید فکری به حال کم آبی در این شهرستان کنند، گفت: مردم نسبت به کمبود آب در شاهرود نگران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان شاهرود به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به مهمترین مطالبات مردم در این منطقه، بیان کرد: آب بزرگترین دغدغه و مشکل این شهرستان است.

وی با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم تا فکری به حال این مشکل در شاهرود کنند، افزود: همه ما نسبت به کمبود آب در شاهرود نگران هستیم زیرا نیاز به بودجه‌های بهتری در این زمینه است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اقداماتی در دستور کار مسئولان برای تأمین آب پایدار برای این شهرستان و دیگر نقاط استان سمنان قرار دارد که قابل قدردانی است اما باید اعتبارات کلان‌تری به این موضوع حساس و حیاتی اختصاص یابد.

امینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم بیان کرد: دولتمردان اقدامات خوبی را در دستور کار دارند اما اطلاع رسانی، تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و کارهای انجام شده در دولت باید صورت گیرد تا مردم هم متوجه شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دولت انجام شده که نمونه آن پیوستن به بریکس است، تاکید کرد: در برابر حربه و سیاست دشمنان که ناامید کردن مردم را در دستور کار دارد، باید ما سیاست امیدافزایی را داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470692

مهمترین اخبار ایران و جهان: