نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 18:25

استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس در مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین

تبریز-مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس این شرکت در مرز مهران با توجه به شروع فاز اول بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز عباس‌نژاد، ضمن اعلام این خبر افزود: این اتوبوس‌ها نسبت به انتقال زائرین عزیز از مرز مهران به تبریز اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در راستای ارائه خدمات به زائرین اربعین تصریح کرد: با تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز امسال سال پرکاری در این حوزه بود بطوریکه از ۱۱ روز پیش، ناوگان اتوبوسرانی تبریز خدمات گسترده‌ای به زائرین جهت انتقال به مرزهای مهران و تمرچین انجام داده و تاکنون بیش از ۷ هزار نفر با اتوبوس‌های شهرداری تبریز به مرز تمرچین انتقال داده شده اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطر نشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی تبریز در مرز مهران نیز خدمات ایاب و ذهاب به زائرین حدفاصل پایانه مهران و گمرک انجام داده بطوریکه روزانه ۲۰ هزار زائر از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز بهره مند شده اند.

وی اظهار کرد: طی ۱۱ روز گذشته در مجموع با ۳۱۴ دستگاه اتوبوس فرآیند جابه جایی زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی شده است و تا اتمام همایش جهانی اربعین حسینی این خدمات ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483548

مهمترین اخبار ایران و جهان: