نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 18:29

مصرف آب گرگانی‌ها در ساعات پایانی سال ۲ برابر شد

گرگان- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از افزایش مصرف آب با تأکید بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان، گفت: مصرف آب گرگانی‌ها در ساعات پایانی سال دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قربان غلامی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مصارف متعدد و همزمان در ساعات پایانی سال حجم مصرف آب توسط مشترکان را به دو برابر میانگین روزانه افزایش داده و به منظور جلوگیری از افت فشار و قطعی آب در ساعات پایانی سال، ضرورت دارد مردم مدیریت مصرف آب را در دستور کار قرار دهند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان افزود: تمام دغدغه مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب این است که با توزیع عادلانه آب شهروندان بتوانند سال را بدون دغدغه افت فشار و قطع آب به پایان برسانند و سال خوشی را آغاز کنند.

وی گفت: به علت افزایش پیک مصرف در این ساعات پایانی تنها راه توزیع عادلانه آب، مدیریت مصرف توسط خود شهروندان است تا همه از آن بهره مند شوند.

غلامی با بیان اینکه مصرف آب شرب از در شهرستان گرگان از دو هزار بر لیتر بر ثانیه گذشته است، اظهار کرد: این امر باعث شده است ورودی پساب به تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گرگان هم با افزایش چشمگیری روبرو شود.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان گفت: از همه مشترکان تقاضا می شود با مدیریت صحیح مصرف آب و صبر و شکیبایی همکاران این امور را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102104

مهمترین اخبار ایران و جهان: