نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 11:26

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس : باید مانع سواستفاده سوداگران در بازار شب عید شد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت با نظارت دقیق بر توزیع و قیمت کالاها مانع از سواستفاده سوداگران و محتکران در بازار شب عید شود.

حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت:‌ دولت باید با نظارت و کنترل دقیق بر روند توزیع و قیمت کالاها مانع از سواستفاده سوداگران، دلالان و محتکران در بازار شب عید شود. 

وی افزود: با  توجه به گرانی‌های اخیر و نیز همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام ماه نوروز ضرورت نظارت و کنترل دقیق‌تر دولت بر بازار را می‌طلبد و دولت نباید اجازه دهد بیش از این به مردم وارد و سختی تحمیل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کنترل قیمت‌ها و توزیع مناسب کالاها فضای آرام در بازار را برای مردم ا یجاد می‌کند که موجب  امیدواری بیشتر مردم می‌شود و در مقابل هرگونه بی‌تدبیری و اهمال بر نظارت بر بازار موجب هرج و مرج و ایجاد ناامیدی در میان مردم خواهد شد.

سبزی خاطرنشان کرد:‌ در بازار شب عید سال گذشته توزیع میوه شب عید با دقت صورت نگرفت و ما شاهد فساد و دفن حجم قابل توجهی از میوه‌های شب عید بودیم که لازم است با اتخاذ تدابیر مناسب جلوی این مسئله و مسائلی از این دست گرفته شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که ما با مسئولان وزارت کشاورزی داشتیم توزیع میوه شب عید  امسال برعهده بخش‌ خصوصی و تعاونی گذاشته شده و دولت فقط کار نظارت بر قیمت‌‌ها را در دستور کار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078704

مهمترین اخبار ایران و جهان: